A Mobil Kereskedelmi Vállalat a fentiekben leírt módosításokkal rendelkező segédmotorkerékpárokat kezdte el forgalmazni 1974 év végén.
A Motorkerékpár leírása:
A mellső villa szerelhető kivitelű, pár apró módosítástól eltekintve (mint például a felső villahíd középső anyájánál lévő két kis karom megléte, melyek a függőleges villatengelybe mélyedve némiképp merevítő funkciót látnak el, és a sárvédő tartófüleinél lévő dupla-furatok, és a zsírzógomb középre helyezése) egyezik a korábban bemutatott Super M20 típusú SMKP-éval. A villa szárai teljes egészében cserélhetőek, felül horganyzott zárócsavarokkal, ahogy a korabeli Babettákon is (228-207.208) melyek védő műanyag sapkái meg is egyeznek, a villahidak elég masszívak, ennél az évjáratnál jellemzően a szárak szoktak meggörbülni. Itt érdemes még megemlítenem a színre fújt lámpatartókat is, melyek leszedhetőek a villa szerelésekor, a rezgések és zajok csillapítása érdekében gumibakokon állnak.
A kilométerórát az NDK-ból importálták, a Friedrich Ebert nevét viselő EAW "Kombinat VEB Elektro-Apparate-Werke, Berlin-Treptow" szállította, teljesen megegyezik a későbbi szériás Simson Starok, Schwalbék órájával, annyi különbséggel, hogy fekete a számlap, és fehér a mutató.
Mellső lámpa a Jawa 90-ről származik, mely megkapta a Pionyrokról ismert gyújtáskapcsoló modult, lámpakeret és a fényszórótükör megegyezik a T4K típusú Csehszlovák kertitraktorokéval.
A korai példányok gyakran előfordulnak kürttel, ehhez más kábelköteg (zömmel szürke PVC csőben húzott), és más bilux kapcsoló-ház tartozik.
A kilométerórát az NDK-ból importálták, a Friedrich Ebert nevét viselő EAW "Kombinat VEB Elektro-Apparate-Werke, Berlin-Treptow" szállította, teljesen megegyezik a későbbi szériás Simson Starok, Schwalbék órájával, annyi különbséggel, hogy fekete a számlap, és fehér a mutató.
Mellső lámpa a Jawa 90-ről származik, mely megkapta a Pionyrokról ismert gyújtáskapcsoló modult, lámpakeret és a fényszórótükör megegyezik a T4K típusú Csehszlovák kertitraktorokéval.
A korai példányok gyakran előfordulnak kürttel, ehhez más kábelköteg (zömmel szürke PVC csőben húzott), és más bilux kapcsoló-ház tartozik.
A tank önmagában nem szélesebb, mint későbbi társai, viszont a beöntőnyílás 10-15 mm-el jobbra található, a középen hosszában elhelyezett hegesztési varratot fedő gumicsík körül-belül 40 mm széles.
A nyereg alapjaiban szintén a Jawa 90-ről származik, felfogatása más.
A nyereg alapjaiban szintén a Jawa 90-ről származik, felfogatása más.
Az új típusú tartály a hozzá, és a hozzá nem illő gumicsíkkal.
A váz és a motorblokk nagyrészt megegyezik az 1974 után gyártott Pionyrokéval, mely az itthon lévő M20-asokhoz képest módosított, ovális szelvényű acélból készült. A 21-es és a Mustang váza között a tank, és a burkolatok felfogatásai különböznek.
Mustang esetében kapott egy segédvázat is, merevítendő a porvédő nélküli, horganyzott rugókkal ellátott hátsó teleszkópok felső felfüggesztését is, alátámasztva ezzel a nyeregnek.
A láncvédő fekete színű, egyenes kivitelű, ívvel nem követi a hátsó lánckereket.
Egy szépen felújított példány részlete, hazánkba hátsó lábtartó nélkül került a hazai KRESZ alapján KERMI kérésre
Levegőszűrő megegyezik a későbbi Ideálok, Jawa 20-21-es típusokéval, a légbeömlő az előbbiekhez képest egyenes, a légszűrő a tank alatt van elhelyezve, egy gumiharmonika köti össze a karburátorral.
A karburátor a Jawa 20-on találhatóval megegyező, az úszón található egy tüske, melyet nem lehet állítani, később ezen módosítottak.
Bowdenek és a kilométeróra spirálja szürke színű.
Bowdenek és a kilométeróra spirálja szürke színű.
Kerekek: A kerékaggyal 2.5 mm átmérőjű küllők fogják össze a 1,5 coll széles ráfokat, melyeken 2.75*16-os úgynevezett "Méhsejtmintás" Barum gumik találhatóak, ez a mintázat jelen volt a korabeli autók, és szinte az összes többi Jawa, CZ motorkerékpár típuson.