Jawa 50 typ 23A (223.100), 23 (223.200) Mustang
23B (Golden Sport)
Technikai adatok
Motor | |
Motor | Kétütemű, keresztöblítéses, résvezérelt Otto-motor |
Hűtés | Léghűtés |
Furat |
Ø 38 mm |
Löket |
44 mm |
Lökettérfogat |
49,8 cm 3 |
Kompressziós viszony |
9,2 : 1 |
Maximális teljesítmény |
23A (223.100), 23B 3,5 Le (2,6 kW)/6500 f/perc 23 (223.200) 2 Le (1.5kW)/4600 f/perc |
Keverék |
1:35 |
Karburátor | Jikov 2917 PSb (főfúvóka 68, alapjárati fúvóka 38) |
Gyújtás | PAL belsőmágneses lendkerekű gyújtás |
Világításrendszer | 20 W (1975-től 30W) |
Gyújtótekercs | 8 V |
Gyújtógyertya | PAL 14–8R (PAL N8) |
Előgyújtás | 1,6 – 1,9mm |
Megszakítóhézag | 0,4 mm |
Váltómű | |
Váltó | háromsebességes |
Tengelykapcsoló | kétlamellás olajfürdős |
Primeráttétel | 2,43 : 1 (14/34) |
Primerlánc | ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 szemes |
Szekunderáttétel | 5:1 (11/55) 4,58:1 (12/55), 4,23:1 (13/55) |
Szekunderlánc | 12,7×5,2 – 109+1 szemes |
Váltóáttétel | |
1. sebesség |
1 : 2,94 (24/14×24/14) |
2. sebesség | 1 : 1,716 (24/14×18/20) |
3. sebesség | 1 : 27,72 |
Váz és környezete |
|
Váz | zártszelvényből hegesztve készült |
Első felfüggesztés |
levegő csillapítású teleszkóp 90 mm-es rugóúttal |
Hátsó felfüggesztés |
lengővilla 85 mm-es |
Fék elöl |
dobfék, Ø 125/20 mm |
Fék hátul |
dobfék, Ø 125/20 mm |
Üzemanyagtartály | 8 l (tartalék 0,75l) |
Keverék járatáskor |
1 : 30 |
Első ráf |
Krómozott, lemezből préselt, 16" – 1,5 A X 2 |
Hátsó ráf |
Krómozott, lemezből préselt, 16" – 1,5 A X 2 |
Első gumi |
2,50×16" (a '70-es évek közepéig 2.75x16) |
Hátsó gumi |
2,75×16" |
Méretek | |
Tengelytáv | 1165 mm |
Teljes szélesség |
600 mm |
Maximális magasság |
930 mm |
Teljes hossz |
1780 mm |
Kormány szélessége |
720 mm |
Üres súly |
62 kg |
Teherbírás | 160 kg |
Egyéb adatok |
|
Maximális sebesség |
65 km/h |
Legnagyobb emelkedés |
25 % |
Fogyasztás | 2,3l/100 km 3,2l/100 km 2 személlyel |
Gyártási év |
|
JAWA 23 A |
1969 - 1979 |
JAWA 23 | 1976 - 1979 |
JAWA 223.200 | 1979 - 1982 |
JAWA 223.100 | 1979 - 1982 |