|
Vendégkönyv |
1-15 a(z) 71 üzenetből megjelenítve.
0
Jó estét! Sziasztok!
Az imént regisztráltam!
Bolf Robi vagyok
Szeretném bővíteni a vázszám adatbázist, nekem is van egy már majdnem teljesen felújult Mustangom!
típ:223 200 gyáriszám:1762147 adattábla: magyar évjárat: 1982
A gépet teljesen leharcolt állapotban vettem januárban Fóton, előélete ismeretlen!
Üdv: brobi
|
70.
[Shadow]
(2015-08-10 16:34)
0
Sziasztok! Mivel már régen nem írt bejegyzést senki, így gondoltam most ezt én pótolnám, remélem ezzel nem megbántva a közösséget. Igazság szerint imádok motorozni, csak sajnos a mustang már egy ideje felújítás alatt van. Amikor nekikezdtem, azt mondtam, hogy addig amíg nincs 100%-on addig nem leszek vele hajlandó menni sehova. Sajnos így már pár éve a pincében porosodik. Mindig nehezen szánom rá magam, pedig egy hét nem kéne neki, és mehetnék a világvégére is vele. Úgy gondoltam, hogy mindent amit kell, cserélek rajta eredeti alkatrészekre. Manapság ez nem könnyű, de amint láttam szinte minden alkatrész megkapható, persze a pénztárcát is nyitni kell hozzá. Egy szó mint száz, a Mustangon való utazás, váltás, és a kipufogó utánozhatatlan hangja és szaga sok szép emléket juttat az eszembe amikor még muzsikált. További kellemes böngészést az oldalon.
|
69.
Tyerjánszki Tamás Tyerjánszki
[TyerCorp]
(2013-02-11 17:14)
0
Szia! Motorolaj, műszerolaj, pár cseppet adj neki, a kilométerenkénti karbantartási utasítás a kezelési könyv végefele található, javaslom hogy minden szezon elején ellenőrizd ezt is. Köszönöm a számokat, a képeket várom!
|
68.
Füredi Imre Füredi
[Frederick]
(2013-02-06 15:57)
0
Üdv mindenkinek!Arra lennék kíváncsi hogy mivel a legcélszerűbb bekenni a megszakítónál lévő kis szivacsot és milyen gyakorisággal. A válaszokat előre is köszönöm remélem valaki fog írni.
|
67.
Füredi Imre Füredi
[Frederick]
(2013-02-03 10:27)
+1
Jawa Mustang 1979-es 223/200. Gépszám 15909 65 2Le /4500
|
66.
Füredi Imre Füredi
[Frederick]
(2013-02-01 14:23)
0
Az előző folytatása! Ekkor nagy volt az öröm és egy kis járatás után megtettem vele az első kört.A fékek és a váltó is megfelelően működött, a km-óra mért a lámpák világítottak. Ezután lecseréltem az olajat és nekiláttam a 15-év alatt rárakódott kosz letakarításának.Már alig várom a jó időt hogy lehessen motorozgatni.Nagyon sok embernek nem tetszik a Mustang de nekem mindig is bejöttek.(Ronda és finom). Nemsokára majd képet is töltök fel addig is jó motorozást mindenkinek.
|
65.
Füredi Imre Füredi
[Frederick]
(2013-02-01 14:12)
0
Üdv minden Mustangosnak.Sikerült végre szereznem egy nagyon jó állapotú Mustangot.Valamiért nagyon tetszenek ezek a masinák és még 2012-ben sikerült olcsón szereznem egyet,csak az volt a baj hogy vásárlás előtt nem néztem át rendesen.Elég sokat bütykölgettem mire elindult és valahogy el is ment tőle a kedvem, így eladtam.Nemrég rátaláltam az igazi Mustangra.A motor 15-éve nem volt beindítva de nagyon egyben volt. Fűtött garázsban volt tárolva,5800km volt benne,és benne volt a gyári szerszámkészlet is.A benzintank kitakarításán kívül semmit nem kellett csinálni rajta.Ezután megtankoltam és egy túlitatás után nagy meglepetésemre a harmadik rúgásra el is indult.Folyt......
|
64.
Péfecó
(2013-01-31 11:58)
0
1966-os Jawa 05, német nyelvű adattáblával, blokk nélkül. Vázszám : 661501
|
63.
Bagar
(2013-01-28 10:15)
0
Nekem egy Jawa 05-ösöm van. Ha minden igaz akkor 1963-as.Alváz és motorszám: 544702 Nagypapám volt az első tulaj. Szürke forgalmival van, mert nagymotorként is volt használva, akkor az első adattábla lekerült/vagy amikor kismotor lett újra , ezt nem tudom pontosan. A vázban a rendszám és a kismotorrá minősítéskor a cm50 felirat is benne van.
|
62.
ötvös csöpi
(2012-07-27 12:56)
+1
Sziasztok!
Csak egy kis gondolatot szeretnék veletek megosztani: Életem első motorja egy piros 82-es jawa mustang volt 7éves koromtól motoroztam rajta kb.5 évet. Sok jó élményem kapcsolódik hozzá.Most így 30 felett is megdobogtatja a szívem ha látok egy szép mustangot,sajnos az eredeti első motorom nincs meg de sikerült egy teljesen gyári 79-es kéket vennem. Hiába van és voltak komoly nagy motorjaim amikkel versenyeztem a mustáng mindig marad.
Üdv. Csöpi bácsi
|
61.
totti
(2012-07-14 20:36)
0
sziasztok Van egy eladó mustangom. '81es, 223.200-as. Anno vagy 5 éve sárgára festettem, a vázat feketére. Rozsdásodás nincs.,Vagy 3 éve használtam utoljára rendszeresebben, merntem vele max 300 km-t. A motorhoz és a váltóhoz nem nyúltam, ez legyen a következő gazda kedvtelése. A tankját egy másikról szereztem, picit ütött itt ott, de le van festve az is sárgára. Az előző tulaj indiszkrét módon simpson tankkal járatta, hát ez van.. Ha valakit érdekel írjon, küldök képet. zessy@citromail.hu üdv. totti
|
60.
Szigetvári Gergely
(2012-06-27 16:53)
+1
Én kb.fél éve kaptam meg nagybátyám motorját.20 éve nem volt beindítva,ehez képest még aznap este mikor elhoztuk tőle beindult.(persze egy kis takarítás után)De ez csak a kezdet volt.Teendők:-hátsó lánckerék csere -1. áttétel csere -kuplung csere -henger csere(60ccm) -benzintank csere -légszűrő csere -megszakító és trafó csere -tömítés csere -beállítások Na hát mnd ezt egy olyan másfél hónap alatt csináltam meg.(15 éves vagyok) A mocim pedig 33 éves.
Ahelyzet,hogy bejárattam és bitang erős fölmegy a falra is. Viszont Nem igen megy többet 55 nél.Pedig ment ez már 65-öt is. a kompresszió akkora ,hogy 2-be is csúszik a hátsó kerék. Segítsetek,hogy rájöjjek miért esett vissza a végsebessége! Előre kösz!
|
59.
slashfox
(2012-05-29 11:37)
0
Hy nekem olyan gondom lenne, hogy a váltót nem tudom pontosan hogyan kell összerakni. A léptető meg a tolovilla állását nem tudom hogyan kell állnia és akkor a fogaskerékbe a tolóvilla melyik állásba legyen. ha valaki tud segítsen előre is köszi
|
58.
mustangosron
(2012-05-12 23:56)
+1
Sziasztok!
Nem régiben szedtem elő én is egy Jawa 223.200-as Mustangot. A motort 1982. májusban vásárolták Keszthelyen. Típus: 223.200 Gépszám: 1724234 Évjárat: 1981.
Mindene eredeti, de felújításra szorul. És azon vagyok. Üdvözlök mindenkit! Áron (Budapest)
|
|
|
Körkérdésünk |
|
|
Statisztika |
Online összesen: 1 Vendégek: 1 Felhasználók: 0 |
|
|