Kedd, 2017-09-19, 21:36
JAWA Közösség NyitólapRegisztrációBelépés
Üdvözöllek Vendég | RSS
Főmenü
Belépés
Megosztom
Keresés
 Gyűjteményem 
Elérkezettnek látom idejét annak, hogy megosszam a Kedves Látogatókkal gyűjtőmunkám gyümölcseit, hogy a sok-sok elméleti anyag gyűjtése és tanulmányozása mellett hangsúlyt fektetek a gyakorlati megvalósításra is. Nem titkolt célom egy teljes (közel teljes), közönség számára látogatható, tapintható gyűjtemény összehozása, mely egyelőre kizárólag a vágbesztercei gyár termékeivel, annak beszállítóival, és egyéb velük kapcsolatos dolgokkal foglalkozik. Persze ezek távlati tervek, jelenleg sajnos nagyon sok dolgom van, annál kevesebb erre fordítható pénzem, kérem nézzék el nekem, egyelőre a begyűjtési fázisban tartok, felújítani tudok később is, és ahogy elnézem, nyugdíjig el leszek ezekkel... :) "Felújítás" alatt a restaurálás azon fajtáját nevezem, mely a lehető legtöbb gyári alkatrészt, gyári festéssel, némi patinával (kavicsfelverődés okozta rozsdafoltok, pöttyök, esetleges karcolások), véleményem szerint újrafényezett motor bármilyen szakadt gépből lehet, a gyári csíkozást, és a gyári festés enyhén matt felületét semmi nem adja vissza, hiába a hiperszuper modern festékek.
A motorokról külön menüpontokban vezetem majd az aktualitásokat, sok képpel, némi leírással, de ez majd alakul.
Remélem hamarosan mások is egyre jobban elkezdik becsülni eme csodákat, nem csak a Simsonokhoz hasonlítgatják őket, bár lehet, de fölösleges (a többi keleti kismotorhoz pedig még szinte badarság is). Mérnöki bravúr mindkét motormárka minden szülötte, az akkori gazdasági helyzetet mindkét gyár maximálisan kihasználva alkotott milliók számára lehetőséget örömteli órák, napok eltöltésére.


Tyerjánszki Tamás 2013.
Naptár
«  Szeptember 2017  »
HKSzeCsPSzoV
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Körkérdésünk
Értékeld honlapomat
Összes válasz: 414
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Copyright MyCorp © 2017Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz