|
Gyűjteményem |
Elérkezettnek látom idejét annak, hogy megosszam a Kedves Látogatókkal gyűjtőmunkám gyümölcseit, hogy a sok-sok elméleti anyag gyűjtése és tanulmányozása mellett hangsúlyt fektetek a gyakorlati megvalósításra is. Nem titkolt célom egy teljes (közel teljes), közönség számára látogatható, tapintható gyűjtemény összehozása, mely egyelőre kizárólag a vágbesztercei gyár termékeivel, annak beszállítóival, és egyéb velük kapcsolatos dolgokkal foglalkozik. Persze ezek távlati tervek, jelenleg sajnos nagyon sok dolgom van, annál kevesebb erre fordítható pénzem, kérem nézzék el nekem, egyelőre a begyűjtési fázisban tartok, felújítani tudok később is, és ahogy elnézem, nyugdíjig el leszek ezekkel... :) "Felújítás" alatt a restaurálás azon fajtáját nevezem, mely a lehető legtöbb gyári alkatrészt, gyári festéssel, némi patinával (kavicsfelverődés okozta rozsdafoltok, pöttyök, esetleges karcolások), véleményem szerint újrafényezett motor bármilyen szakadt gépből lehet, a gyári csíkozást, és a gyári festés enyhén matt felületét semmi nem adja vissza, hiába a hiperszuper modern festékek. A motorokról külön menüpontokban vezetem majd az aktualitásokat, sok képpel, némi leírással, de ez majd alakul. Remélem hamarosan mások is egyre jobban elkezdik becsülni eme csodákat, nem csak a Simsonokhoz hasonlítgatják őket, bár lehet, de fölösleges (a többi keleti kismotorhoz pedig még szinte badarság is). Mérnöki bravúr mindkét motormárka minden szülötte, az akkori gazdasági helyzetet mindkét gyár maximálisan kihasználva alkotott milliók számára lehetőséget örömteli órák, napok eltöltésére.
Tyerjánszki Tamás 2013.
|
|
Naptár |
« December 2024 » | H | K | Sze | Cs | P | Szo | V | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Statisztika |
Online összesen: 1 Vendégek: 1 Felhasználók: 0 |
|
|